W czwartek byłem świadkiem ciekawego wydarzenia: zarząd firmy Wrigley Polska postanowił spotkać się ze studentami Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

Łącznie do AE przybyła delegacja licząca ok. 15 osób. Czegoś takiego chyba jeszcze nie było. Przed studentami wystąpili dyrektorzy działów: marketingu, sprzedaży, logistyki, IT, finansów i HR. A na koniec wystąpił prezes zarządu, Tomasz Suchecki (na zdjęciu). Trzeba powiedzieć, że wszyscy zaprezentowali świetnie skrojone, 10-minutowe prezentacje.

Kierownictwo Wrigley dało się poznać jako strasznie fajna grupa ludzi, między innymi dlatego, że ‚wyrywali się’ do odpowiedzi, a nawet przekrzykiwali się nawzajem w czasie przydługawej sesji Q&A. Osobiście zadałem prawie wszystkie pytania z tych które chciałem zadać. Teraz mam wrażenie, że nie zadałem takich pytań, które powinienem zadać, i że właściwie nie padły takie pytania na które nasi goście chcieliby odpowiedzieć. Nie padły ani z mojej strony, ani ze strony innych uczestników spotkania. Szkoda.

To była dobra okazja, żeby poznać firmę, ludzi, którzy w niej pracują oraz ich wartości. Więc jeśli przyjdzie komuś wybierać pracodawcę, to może bez obaw aplikować do Wrigley.